Reis mee met Anne, Camiel, Jelle en Roos

10 landen, 11 grensovergangen, 70 slaapplekken en ruim 300 busuren later…

En toen waren we in Quito, nuestro ultimo destino! Wat hebben we veel gezien. En wat hebben we veel meegemaakt. Afgezien van wat lastige grensovergangen en vele ´betreden op eigen risico´ busritten, blikken we met een heel goed gevoel terug op het afgelopen half jaar. Mexico was een fantastisch land om te beginnen. En wat was het geweldig om met die oude schoolbussen Guatemala te verkennen. Belize was weer een heel andere (onderwater) wereld, en El Salvador was verrassend leuk. Van Honduras hebben we nu ook een indruk maar naar Nicaragua moet je écht een keer gaan. Costa Rica doet zijn naam eer aan, en dan ook nog prachtig Panama. Colombia is aan het herstellen van zijn (slechte) imago, en terecht! Want vooral de Colombianen maken het land zo leuk om doorheen te reizen. Ecuador, voor zo´n relatief klein land is er veel te zien en te beleven en het stikt er van de vulkanen.

Dank voor de vele leuke reacties op onze site. Zo voelden wij ons toch nog een beetje met Nederland verbonden.

Que te vaya bien y espero verlos pronto en Holanda!

Anne y Camiel

'It is important to seize the moment and learn its duration , as life is in the eyes of those who know how to live.' Gabriel García Márquez, Colombiaans schrijver

Inge

Buen viaje!!!

Jones

Dank voor het delen van jullie avonturen! Ik heb genoten van jullie mooie verhalen en de prachige foto's. Wanneer komen jullie precies terug?

christy

Jemig, kunnen jullie niet gewoon daar blijven... Dan kan ik in ieder geval genieten van jullie verhalen!!
Dikke kus

Mariel

Bedankt voor al jullie mooie verhalen! Het zal wel weer wennen zijn in Nederland, maar gelukkig komt iig de lente eraan :)

Stefan

Ik heb de verhalen met plezier gelezen....

Elly Lammers

Jullie zijn begenadigde schrijvers / vertellers. Makkelijk leesbaar en doordesemd met 'beleving'. En juist dat vleugje maakt dat we het hebben kunnen mee-ervaren. Bedankt en sterkte met jullie nieuwe avontuur weer terug in Nederland.

Steffi

leuk om jullie reis tenminste een beetje te mogen volgen.... ik kijk uit naar de 15de.
Liefs

Angela en Ivo

Jeetje, wat is het snel gegaan! Geniet nog even lekker van de vrijheid voordat jullie weer naar Nederland komen:)

Que te vaya bien!

Margreet

Hallo Camiel en Anne,

Leuk om al jullie foto's gezien te hebben en ook jullie belevenissen te hebben gevolgd. Ik wens jullie een goeie terugreis en tot ziens in Nederland.

Margreet en Albert