Reis mee met Anne, Camiel, Jelle en Roos

Inpakken en wegwezen

Al weer een week vrij, maar de tijd vliegt voorbij

Naast het voorbereiden van onze reisvooral veel bezig om ons huis verhuur-klaar te maken. Maar vanaf morgen is het zover: naast werkloos zijn we dan ook officieel huisloos. De komende 6 maanden hoeven we alleen maar op onze backpack te letten. We hebben er zin in!

Binnenkort waarschijnlijk ons volgende verslag vanuit onze eerste reisbestemming: Mexico-ciudad.

Hasta pronto!

Camiel en Anne

Joan & Martha

Heel veel plezier daro! Geniet er ontzettend van en hou ons op de hoogte! Groetjes vanuit een regenachtig doch gezellig Vancouver.

Mark en Tamara

Goede reis en veel plezier. We zullen jullie volgen!!!!

groetjes Mark, Tamara, Fleur en Babette

Tamara

Ha ex-klega, ik bedacht me opeens: heeee vandaag zijn Camiel en Anne vertrokken! Geniet ervan, een goeie reis en ik ben benieuwd naar de eerste verhalen en foto's.
Groet, Tamara

Mariel

Camiel en Anne, geniet ervan!!!

Fam.Johannink

Anne en Camiel veel plezier en geniet er van. Wij zullen jullie blijven volgen.
Groetjes Theo en Elise, Rutger,Jelle,Bauke

Xenia + Hub

Hey Hey!!
Heeeeeel veel plezier daar! We zullen jullie volgen via de website.........Gr Xeen en Hub