Reis mee met Anne, Camiel, Jelle en Roos

Feliz Navidad

Sinds afgelopen vrijdag zijn we in Panama city. Even wennen was het wel. Door de skyline waan je je in de USA, maar de latijns-amerikaanse sfeer is ook zeker aanwezig. Wij verblijven in ´Casco Viejo´, de oude stad, met vele pleinen en coloniale gebouwen. De armoede, met bijbehorende zwervers en vervallen gebouwen is echter vaak maar een straat verwijderd. Uiteraard hebben we een bezoek gebracht aan het Panama kanaal. Wij hebben de Gatun locks bekeken, waar de schepen, afhankelijk van hun richting, 28 meter omhoog of omlaag worden gebracht. Een knap staaltje techniek en dat uit 1913!

Vanaf hier willen we jullie een hele fijne kerst en een geweldig nieuwjaar wensen!

Stefan

Dank

Jullie ook fijne feestdagen en een mooi 2011! De start is in ieder geval TOP.

Grt Stefan

Arjan

Vanuit Rijen ook zeer fijne feestdagen toegewenst.
En een knalmooi 2011!! Hier zal dat in iederval een super jaar zijn met Tineke en ...
Geniet ervan (nog zeilen?

Christy

Hi lieve mensen,

Is het bij jullie nu eerder of later nieuwjaar?? Maar vanuit een super wit arnhem wens ik jullie in ieder geval ook een fantastisch en gezellig 2011. Maar eerst natuurlijk een mooi kerstfeest in de zon!!!

Lieve groet en een dikke knuf

Ruben & Monique

Mooie dagen gewenst vanuit snowwhite La capital d'Hollanda, Amsterdam!!! Wat zijn jullie trouwens akelig bruin op die eerste foto; loop ik hier in m'n ganzendonzenjas, dubbellaags ijsmuts en gevoerde laarzen te glibberen over straat...

Annemarie

Feliz navidad y prospero ano nuevo!

Liefs uit Empel

josefien en wim

anne en camiel wat maken jullie veel mee fijne kerstdagen en een gezond 2011

Elke

Het ziet er naar uit dat wij een witte kerst gaan hebben, dat zit er bij jullie waarschijnlijk niet in, maar ik denk dat dat jullie niet in de weg zal zitten. Hele fijne dagen, feliz navidad!

fam. Loman

hallo anne en camiel
wij wensen jullie prettige feestdagen in de zon.
leuk om jullie verhalen te lezen.

Ben en Sylvia

Ook jullie fijne kerst en voorspoedig 2011 en een goede voortzetting van jullie interessante reis.

Fam. Baalhuis

Hallo Anne & Camiel,

Fijn te lezen dat het jullie zo goed gaat. Wat zien jullie veel! We genieten van jullie mooie foto's en wensen jullie een fijne jaarwisseling (pas op met vuurwerk!) en tenslotte nog heel veel reisplezier in 2011. We blijven jullie volgen!

Tobias

Een hele fijne jaarwisseling en prospero año nuevo:)

Wat een schitterende reis ik blijf stinkend jaloers

Grt Tobias

Tamara B te A

Hee Camiel en Anne, een heel goed 2011 gewenst! Mooie verhalen weer, vooral van het natte pak van Camiel... (waar zijn de foto's van dit gevalletje waterschade?).
Groet, Tamara

Willem en Josée

de hele goede (reis)wensen voor jullie in 2011 en....dan zal er toch aan jullie toekomst gedacht moeten gaan worden.
spannend!!