Reis mee met Anne, Camiel, Jelle en Roos

4 maanden en nog wat

Op 1 september vertrekken wij voor6 maanden naar Latijns- Amerika. Geen slecht vooruitzicht.Een ding is zeker. Het beginpunt zal Mexico-stad zijn, en als we uiteindelijk zo reismoe zijn dat we niet kunnen wachten om jullie te bestoken met 'waargebeurde verhalen' stappen we in Quito op het vliegtuig voor onze terugvlucht naar Nederland. Maar zo ver is het nog lang niet.

To be continued...

Anne Y Camiel

Tamara

Vet koel zo'n site! Hier ga ik af en toe wel loeren om te checken waar jullie uithangen. Vooral tegen de tijd dat het weer slechter wordt hier, dan hoop ik op zonnige plaatjes van de locatie waar jullie rond hobbelen!

Bart

He Camiel en Anne,
Ik heb de website gevonden!!
Mooie tijd voor de boeg en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Voor tips over Mexico, Guatamala en Belize weet je me te vinden.

Hopelijk tot snel in augustus!

Gr. Bart

evelien en ria

eey anne en camiel,
we hebben het gelezen via het eylersnieuws van julie reis...
heel veel plezier en we zullen het volgen.

groetje uit denekamp

Fam. Rerink

Leuk dat jullie een website gaan bijhouden! We houden jullie site zeker in de gaten!

Groetjes!

Ruben

Starting to count down: 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 nights to go before you fly to La capital de Mexico! We tellen met jullie mee, Monique & Ruben

Vivian

Hey reizigers in wording :-)
De laatste tijd veel aan jullie gedacht.. het is bijna zover !
Heeeerlijk, ik ga zoveel meer aan jullie denken en jullie verhalen volgen. En vooral foto's zien om bij weg te zwijmelen.
Helaas hebben we elkaar niet meer kunnen zien tussen de reizen in maar dan hebben we des te meer bij te kletsen ergens in 2011.
Zijn jullie al helemaal voorbereid ?

Dan rest mij nog om te zeggen; ONWIJS VEEL REISPLEZIER :-D Whiiiieeewww

Josée en Willem

Lieve Anne en Camiel
We weten zeker dat jullie verschrikkelijk veel zullen gaan genieten van alles wat jullie gaan beleven en zijn zeer verheugd middels jullie site op de hoogte te blijven en zullen zeker mee gaan genieten.
Maak er wat van Mexico city is top !!!!
We hebben er nog famillie zitten Frederico Mees , maar die neemt jullie mee naar de nacht markt en laat mariachi's constant het zelfde nummertje spelen "e volvar e volvar "
succes en veel liefs Josée

Steffi

Hoi Camiel en Anne,
ik wens jullie heel veel plezier, goed gedaan, lekker weg uit de regen :)

Stefan

Heel veel plezier samen!

Jaap en Thea

Eindelijk dan aan de grote reis begonnen. Wij willen jullie melden dat het met mij (Thea) goed gaat. Ik zit thuis in een gemakkelijke stoel en laat het huishouden aan pappa over. We hebben wel al samen een klein rondje gelopen. Dat gaan we de komende weken steeds groter maken.......en dan moet het goed komen.